Nová služba občanům – hlášení závad.

Vážení spoluobčané. Od začátku dubna má každý z vás možnost upozornit na problémy, závady a nedostatky, které se nachází na území našeho lázeňského města. Díky aplikaci Hlášení závad, která je přístupná na webových stránkách města, má každý obyvatel možnost velmi rychle upozornit na daný problém. 

Tento odkaz se nachází na modrých stránkách města s označením Hlášení závad a po jeho otevření se vám objeví velmi jednoduchý formulář, který je nutno vyplnit. Občan lokalizuje konkrétní místo se závadou, vybere kategorii, o jaký problém se jedná a doplní stručný popis nebo může přidat i fotografii. Ke zpětné kontrole je nutno přidat e-mailovou adresu a telefon. Aplikace je volně přístupná a všichni obyvatelé mají možnost vidět, v jaké fázi se závada nachází – tedy kdy byla nahlášena, kdy přijata a kdy odstraněna.
Věřím, milí spoluobčané, že tato nová forma přispěje i díky vám k tomu, aby naše město bylo ještě krásnější a upravenější.
V souvislosti s tím, že je dostupná webová aplikace pro hlášení problémů či závad a někteří občané města (zejména senioři) nemají možnost využití internetu, mají občané možnost využít tzv. starostenský den. V tento den, tedy první pondělí v měsíci v čase od 15.00 hodin do 17.00 hodin mohou přicházet občané se svými dotazy, informacemi či jinými záležitostmi. Čas na projednání je omezen na 5 až 10 minut tak, aby se dostalo na co možná nejvíc občanů města.
První starostenský den se uskuteční (s ohledem na velikonoční svátky) dne 30. 3. 2015, další 4. 5. 2015
tajemník MÚ, PhDr. František Hubáček, starostka města Ing. Marie Semelová

 

Hlavní partneři