Opravy železničního nádraží finišují

Budova železničního nádraží v Luhačovicích byla postavena v roce 1905. Objekt byl naposledy v rozsáhlejší míře opravován v roce 1962. Od loňského roku probíhaly v budově železničního nádraží rozsáhlé rekonstrukční práce. Byla provedena výměna oken, dveří, uvnitř se dělaly nové roz...

Budova železničního nádraží v Luhačovicích byla postavena v roce 1905. Objekt byl naposledy v rozsáhlejší míře opravován v roce 1962. Od loňského roku probíhaly v budově železničního nádraží rozsáhlé rekonstrukční práce. Byla provedena výměna oken, dveří, uvnitř se dělaly nové rozvody vody, elektřiny, vytápění. Cestující mají novou čekárnu a přístřešek. Novým dispozičním řešením vznikl v budově prostor, který bude využíván ke komerčním účelům. Budova byla zateplena a fasádu opět zdobí původní ornamenty. Stavební práce, které stály 8,5 milionů korun, zaplatily České dráhy.

nn

V roce 2007 provedla Správa dopravní cesty Zlín opravu nástupiště u výpravní budovy.

nn

"Provedli jsme celkovou opravu koleje číslo 3 v železniční stanici, opravu nástupiště v délce 87 metrů, mezi kolejemi číslo 1 a 3 a to nejen z důvodu, že byly do Luhačovic nově zavedeny rychlíky, ale i kvůli snadnějšímu vystupování a nastupování cestujících. Byla provedena výměna výhybek a pražců. To vše v hodnotě 2,5 mil. Kč," uvedla Ing. Anna Kodysová, vedoucí kanceláře generálního ředitelství Správy železniční a dopravní cesty, s.o.

nn

Od začátku tohoto roku probíhají v rámci výstavby dálkového řízení na trati Veselí n/ Moravou – Vlárský průsmyk úpravy staničního zabezpečovacího zařízení /elektronického typu/, jsou instalována nová návěstidla apod. Cílem je možnost dálkového ovládání zabezpečovacího zařízení / v současné době je ovládáno z Uherského Brodu/. Investorem technické modernizace je Správa železniční dopravní cesty, s.o. – Stavební správa Olomouc. Dokončení těchto prací je plánováno na říjen letošního roku.

nn

Hlavní partneři